چاپ انواع كارت چاپ انواع كارت .

چاپ انواع كارت

چاپ كارت باشگاه مشتريان

چاپ كارت باشگاه مشتريان در هر كسب و كاري مزاياي زيادي دارد. هر كسب و كاري براي ارتباط بيشتر با مشتري به يك باشگاه مشتريان نياز دارند. با استفاده از باشگاه مشتريان مي‌توان اطلاعات بيشتري در مورد مشتري بدست آورد و مشتري را تشويق به خريد بيشتر كرد. براي ايجاد يك باشگاه مشتريان بايد ابتدا به سراغ صدور كارت باشگاه مشتريان پي وي سي برويد. ما در ماني كارت با سابقه 20 ساله متخصص چاپ كارت pvc از جمله باشگاه مشتريان هستيم. براي استعلام دقيق قيمت و دريافت اطلاعات بيشتر براي چاپ كارت خود، با ما به شماره 02188442854 تماس بگيريد.

با اين كارت مي‌توانيد همه نيازمندي هاي باشگاه مشتريان را پياده سازي كنيد. دادن اين كارت به مشتري باعث مي‌شود بتوانيد وفاداري مشتري را بيشتر كنيد و براي مشتري هاي خاص ارزش قائل شويد. اين مطلب يك راهنماي جامع براي كساني است كه قصد صدور كارت باشگاه مشتريان را دارند.

باشگاه مشتريان چيست؟

چاپ كارت باشگاه مشتريان ميكامال

باشگاه مشتريان را مي توان به عنوان يك برنامه وفاداري توصيف كرد و ابزاري است كه به شركت ها اجازه مي‌دهد مشتريان وفادار خود را به روشي استراتژيك كشف كرده و به آنها پاداش دهند. هدف از ايجاد يك باشگاه مشتريان راهي ساده و آسان براي تقويت رابطه بين شركت و مشتريان است. اطمينان از راضي بودن مشتريان را مي‌توان از خريد و همچنين مراجعه مكرر آنها، به دست آورد. ماني كارت علاوه بر چاپ كارت باشگاه مشتريان, كارت عضويت, كارت وفاداري و … را نيز براي شما طراحي و چاپ مي‌كند.

امروزه كارت‌ وفاداري مشتريان رايج‌ ترين نوع برنامه‌ هاي وفاداري در دنيا هستند. كارت‌ وفاداري مشتريان در ظاهر كاملا شبيه كارت‌ هاي اعتباري بانك‌ ها هستند و صاحب كارت را عضوي در آن برنامه وفاداري خاص مي‌كنند. در آمريكا تقريبا %75 مردم صاحب حداقل يك كارت وفاداري مشتريان هستند و از اين ميان يك سوم جمعيت خريداران، صاحب دو كارت يا بيشتر هستند. كارت‌ وفاداري مشتريان, سيستمي از مدل كسب و كار وفاداري به سازمان‌ ها هستند.

اكثر سوپر ماركت‌ هاي زنجيره اي از كارت‌ وفاداري مشتريان با نام كارت‌هاي جايزه يا كارت‌هاي تخفيف استفاده مي‌كنند. اين برنامه‌هاي وفاداري مخصوص سوپر ماركت‌ها معمولا به اين شيوه كار مي‌كنند كه براي خريد برخي محصولات خاص (كه در فروشگاه مشخص شده است) به مشترياني كه كارت وفاداري مشتريان دارند ، تخفيف مي‌دهند. مشتريان هم در قبال اين تخفيف‌ها به سوپر ماركت اجازه دستيابي به عادات خريدشان را مي‌دهند و به اين ترتيب سوپر ماركت‌ها را قادر مي‌سازند كه بيشتر با نياز‌هاي مشتريان آشنا شوند و بدانند هر مشتري چه نيازهايي دارد و به اين ترتيب مشتريان سود آور را شناسايي و سعي كنند آنها را تبديل به مشتريان وفادار خود نمايند.

علاوه بر اين‌ها، كارت‌ اشتراك، كارت‌ تركيبي، كارت‌ VIP و كارت‌ مناسبتي نيز وجود دارند كه هركدام ويژگي‌هاي خاص خود را دارند. انتخاب نوع كارت مناسب مي‌تواند تأثير زيادي در جذب و حفظ مشتريان وفادار داشته باشد.

 چاپ كارت تخفيف، تحويل فوري و با بهترين كيفيت و قيمت مناسب

معايب باشگاه مشتريان به شيوه سنتي

همه رويكردها در باشگاه به خوبي كار نمي‌كند. چالش‌هايي در ارتباط با باشگاه‌هاي مشتريان سنتي وجود دارد كه شامل هزينه‌ها و عمليات زمان‌بر مي‌شود. در بسياري از موارد مي‌بينيد كه باشگاه مشتريان به نوعي كانالي براي اجراي كمپين ها و تخفيف مشتريان مي‌شود. يك پيشنهاد اغلب در چندين كانال، چه در رسانه هاي اجتماعي، در روزنامه ها يا در باشگاه مشتريان، به بازار عرضه مي‌شود. اين مساله مي تواند باعث شود مشتريان شما سريعتر علاقه خود را از دست بدهند يا مي توانند عضويت خود را در باشگاه مشتريان پايان دهند.

يك “تله” رايج اين است كه شركت مجبور مي‌شود تخفيف ها و پيشنهادات قيمت را به مشتريان ارائه دهد. با اين حال، ايجاد اعتماد در مشتريان از راه هاي ديگري غير از تخفيف امكان پذير است. اين مساله نه تنها باعث صرفه جويي در هزينه هاي شركت مي‌شود، بلكه مي تواند مشترياني كه رضايت بيشتري از خدمات و محصولات دارند را نيز به همراه داشته باشد.

كارت باشگاه مشتريان چيست؟

كارت باشگاه مشتريان بانك سامان

كارت باشگاه مشتريان, كارتي است كه به صورت هوشمند سيستم باشگاه مشتريان را مديريت مي‌كند. شما مي‌توانيد روي اين كارت، اطلاعات مشتريان را ذخيره كنيد, تغيير بدهيد و بخوانيد. با اين كارت سيستم مشتري شما اتوماتيك خواهد شد. اين كارت يك ابزار در صنايع خدماتي و فروش برخط است كه به مشتريان ارائه مي‌شود تا از تخفيف‌ها، پاداش‌ها يا امتيازهايي كه به عنوان اعتراف به وفاداري خريداران به شركت يا برند ارائه مي‌شود، بهره‌مند شوند.

كارت باشگاه مشتريان معمولاً به صورت كارت‌هاي pvc يا به صورت ديجيتالي ارائه مي‌شوند و مشتريان مي‌توانند از آن‌ها در زمان خريد استفاده كنند تا از تخفيف‌ها و مزاياي ويژه بهره‌مند شوند. اين كارت اين امكان را به شركت‌ها مي‌دهد تا ارتباط نزديكتري با مشتريان خود برقرار كنند و آن‌ها را به وفاداري و تكرار خريد تشويق كنند.

انواع كارت باشگاه مشتريان چيست؟

كارت‌هاي باشگاه مشتريان انواع مختلفي دارند كه بسته به نياز كسب‌وكارها و نوع مشتريان طراحي مي‌شوند. برخي از اين انواع عبارتند از:

  • كارت‌ تخفيف باشگاه مشتريان: اين كارت‌ها تخفيف‌هاي ويژه‌اي به مشتريان عضو باشگاه ارائه مي‌دهند.
  • كارت‌ اعتباري باشگاه مشتريان: مشتريان مي‌توانند مبلغ مشخصي را از قبل روي كارت شارژ و به‌ صورت اقساطي خريد كنند.
  • كارت‌ امتيازي باشگاه مشتريان: بر اساس ميزان خريد مشتري، امتيازاتي جمع‌آوري مي‌شود كه به تخفيف يا خدمات ويژه تبديل مي‌شود.
  • كارت‌ عضويت باشگاه مشتريان: اين كارت‌ها مزاياي ويژه‌اي مانند تخفيف‌هاي اختصاصي و خدمات VIP را براي مشتريان وفادار فراهم مي‌كنند.
  • كارت‌ ديجيتال باشگاه مشتريان: اين كارت‌ها در قالب اپليكيشن يا كيف پول ديجيتال در گوشي‌هاي هوشمند موجود هستند.

علاوه بر اين‌ها، كارت‌ اشتراك، كارت‌ تركيبي، كارت‌ VIP و كارت‌ مناسبتي نيز وجود دارند كه هركدام ويژگي‌هاي خاص خود را دارند. انتخاب نوع كارت مناسب مي‌تواند تأثير زيادي در جذب و حفظ مشتريان وفادار داشته باشد.

 چاپ كارت ويزيت؛ بهترين راه براي تبليغ كسب و كارهاي مدرن

چاپ كارت باشگاه مشتريان چگونه است؟

كارت هاي مشتري حامل داده هاي خاص مشتري و يك برنامه وفاداري مشتري هستند. علاوه بر اين، مشتري حتي يك كارت جذاب در كيف خود دارد. چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي يك ابزار بازاريابي موثر براي وفاداري مشتري و جذب مشتري جديد است. با كمك خدمات و پيشنهادات محصول جالب، مشتري را به استفاده مكرر از كارت مشتري متقاعد مي‌كنيد. در ماني كارت مي‌توانيد كارت‌هاي مشتري را آسان و سريع چاپ كنيد.

براي دوام بيشتر، جنس كارت هاي باشگاه مشتريان از نوع كارت pvc است. با اين كارت، به مشتريان جديد و قديمي خود با تخفيف، تبليغات جذاب، مشوق هاي مادي و خدمات اضافي پاداش دهيد. پيوند را با مشتريان خود و در نتيجه برند خود تقويت كنيد. كارت هاي مشتري يك ارزش افزوده براي مشتريان شما هستند. با كارت مشتري براي خود و مشتريان‌تان ارزش افزوده ايجاد كنيد. كارت مشتري با پيشنهاداتي كه به صورت فردي و شخصي براي مشتريان شما تنظيم شده است، گردش مالي در هر بازديد، تعداد بازديد و البته تعداد مشتريان جديد را افزايش مي‌دهد.

براي ايجاد روابط با مشتري و تعميق وفاداري مشتري، ماني كارت به شما امكان مي‌دهد كارت مشتري يا كارت هديه شخصي خود را توسعه دهيد. علاوه بر اين، به شما در مورد سازگاري كارت هاي ما با سيستم CRM، صورتحساب ها و همچنين پشتيباني، به شما مشاوره مي‌دهيم.

مشتريان خود را با كارت مشتري ويژه و امكانات فراوان ناشي از آن متقاعد كنيد. شما از تماس گسترده سود مي‌بريد و همچنين مي‌توانيد از كارت وفاداري براي ايجاد اطلاعات مهم در مورد رفتار خريد مشتريان خود استفاده كنيد.

مراحل چاپ كارت باشگاه مشتريان

چاپ متاليك كارت باشگاه مشتريان نمونه چاپ متاليك كارت باشگاه مشتريان

براي چاپ يك كارت باشگاه مشتريان ويژه مراحل زير را انجام بدهيد:

  1. درك نيازها: ابتدا بايد بفهميم هدف از چاپ اين كارت‌ها چيست. مثلا، قرار است تخفيف‌ها را نشان دهند يا فقط اطلاعات مشتري را ذخيره كنند؟ اين مرحله به تعيين ويژگي‌هاي كارت كمك مي‌كند.
  2. طراحي كارت: حالا وقت طراحي است. بايد ظاهر كارت جذاب و متناسب با هويت برند باشد. مثلاً لوگو، رنگ‌هاي سازماني و متني كه روي كارت نوشته مي‌شود. از نرم‌افزارهاي گرافيكي مثل Adobe Illustrator يا Photoshop براي اين كار استفاده مي‌شود.
  3. انتخاب مواد: مواد كارت خيلي مهم است. كارت‌هاي PVC يا مقوايي؟ بايد متريالي انتخاب كنيم كه هم بادوام باشد و هم مقرون‌به‌صرفه.
  4. تأييد طراحي: وقتي طراحي كارت آماده شد، بايد آن را با مشتري يا تيم خودمان بررسي كنيم تا مطمئن شويم همه چيز طبق انتظار است.
  5. چاپ نمونه: قبل از چاپ انبوه، بهتر است يك نمونه از كارت چاپ كنيم تا اگر اشكالي وجود دارد، اصلاح شود.
  6. چاپ نهايي: پس از تأييد نمونه، كارت‌ها به تعداد مورد نياز چاپ مي‌شوند. اين مرحله با ماشين‌آلات چاپ صنعتي انجام مي‌شود تا كيفيت بالا حفظ شود.
  7. برش و تكميل: بعد از چاپ، كارت‌ها بايد به اندازه نهايي برش داده شوند و اگر نياز است، روي آن‌ها شماره‌گذاري يا لمينيت شود تا مقاومت بيشتري پيدا كنند.
  8. بسته‌بندي و تحويل: كارت‌هاي آماده بسته‌بندي شده و براي توزيع به دست مشتريان يا نمايندگان آماده مي‌شوند.
  9. راه‌اندازي سيستم: در نهايت، يك سيستم مديريتي براي فعال‌سازي و پيگيري كارت‌ها ايجاد مي‌شود تا مشتريان بتوانند از امكانات باشگاه به راحتي استفاده كنند.

با طي كردن اين مراحل، مي‌توانيد كارت‌هاي باشگاه مشتريان را به شكلي حرفه‌اي و جذاب چاپ و به مشتريان خود ارائه دهيد.

دستگاه چاپ كارت باشگاه مشتريان

براي چاپ كارت هاي باشگاه مشتريان پي وي سي خود مي‌توانيد از چاپگر داخلي و استوك كارت سوراخ دار استفاده كنيد. از طرف ديگر، مي‌توانيد فايل را صادر كرده و آن را به يك چاپگر شخص سوم براي چاپ بدهيد. از آنجايي كه پي وي سي بهترين كارت براي چاپ كارت باشگاه مشتريان است, بايد از چاپگر كارت استفاده كنيد. اين چاپگرها سه نوع تكنولوژي مسقيم, غير مستقيم و جوهر افشان دارند. از انجايي كه كارت هاي باشگاه مشتريان براي كاربردهاي خاص مورد استفاده هستند, پرينترهاي غير مستقيم كه سرعت و كيفيت بالاتري دارند براي چاپ اين كارت ها مناسب ترند.

پيشنهاد ما به شما براي چاپ كارت مشتري خود پرينترهاي كارت فارگو 5000 و داسكام 7600 است. اين پرينترها با كيفيت بالا مي‌توانند انواع نياز شما را در چاپ كارت مرتفع كنند. اگر ميخواهيد به صورت پيوسته اين كارت ها را چاپ كنيد بهتر است يك پرينتر چاپ كارت براي كسب و كار خود تهيه كنيد اما اگر فقط حالت تستي دارد, حجم چاپ كارت شما كم تعداد است و فعلا نمي‌دانيد به كجا مي‌رود, فرايند چاپ را برون سپاري كنيد.

طراحي كارت باشگاه مشتريان

چاپ كارت باشگاه مشتريان در ماني كارت

مرحله اي مهم در چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي طراحي كارت است. آنچه در كارت هاي باشگاه مشتريان خود درج مي‌كنيد به نحوه استفاده شما و اعضايتان از آنها بستگي دارد. همه موارد موجود در ليست زير ضروري نيستند اما اين بايد يك نقطه شروع خوب به شما بدهد.

  1. نام، لوگو، آدرس، وب‌سايت و اطلاعات تماس سازمان شما.
  2. نام، شماره شناسنامه، عكس و امضاي عضو.
  3. رديف عضويت آنها.
  4. تاريخ «عضو از» و تاريخ انقضاي عضويت.
  5. نحوه استفاده از كارت (ممكن است بسته به سطح عضويت متفاوت باشد).
  6. يك باركد قابل اسكن كه مي تواند براي تأييد عضويت و رديابي استفاده از كارت استفاده شود.
 

نكاتي كه در طراحي كارت باشگاه بايد در نظر بگيريد

براي طراحي كارت با شگاه مشتريان به موارد زير توجه كنيد:

  • مشتريان بايد براي چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي درخواست دهند. به طور معمول، درخواست عضويت رايگان است اما در مواردي كه پاداش‌هاي با ارزش بالا وجود دارد، ممكن است هزينه‌اي در نظر گرفته شود.
  • شركت ها به اعضاي خود مشوق هايي را در قالب امتياز وفاداري يا پاداش اعطا مي‌كنند. اعضا پس از خريد محصول اين موارد را به دست مي‌آورند. سپس آنها مي توانند امتياز را با خدمات يا محصولات ديگر مبادله كنند.
  • كارت هاي باشگاه مشتريان داراي تاريخ انقضا هستند. اثربخشي آنها مي تواند با تجديد ادامه يابد. نوع فيزيكي كارتي كه ارائه مي‌كنيد بازتابي از ارزشي است كه براي خود و مشتريانتان قائل هستيد.
  • چاپ كارت مشتريان كاغذي توصيه نمي‌شود. اگر واقعاً براي رابطه خود با اعضاي خود ارزش قائل هستيد، يك كارت با كيفيت به آنها بدهيد. در حالي كه كارت‌هاي عضويت به طور سنتي از كاغذ مقوايي ساخته مي‌شوند، سازمان‌هاي بيشتري در حال حركت به سمت كارت‌هايي با جنس پي وي سي هستند. كارت‌هاي PVC توسط اعضا ترجيح داده مي‌شود زيرا مقاوم و شكيل تر هستند.
  • مي‌توانيد براي مشتري يك زمان تعيين كنيد كه در صورت عدم استفاده از تخفيف خود، آن را از دست بدهد. مثلا شما براي خريد با تخفيف 10 روز فرصت داريد. با اين كار مشتريان براي خريد هر چه زود تر اقدام مي‌كنند.
  • بايد در نظر داشته باشيد كه حفظ يك مشتري فعلي بسيار ساده تر و ارزان تر از به دست آوردن مشتري جديد است. با كارت مشتري فرصت هاي زيادي براي شكل دادن به وفاداري مشتري و روابط با مشتري در دراز مدت داريد؛ وفاداري نتيجه مي‌دهد. هر چه تعداد دفعات استفاده از كارت مشتري بيشتر باشد و درآمد هر مشتري بيشتر باشد، پاداش ها جذاب تر مي‌شوند.

 

مزايا و معايب چاپ كارت باشگاه مشتريان چيست؟

چاپ كارت افست لمينيت باشگاه مشتريان

كارت هاي باشگاه مشتريان براي شما مزايا و معايبي دارند, شما با با توجه به نياز خود به اين كارت ببينيد كه آيا چاپ اين كارت براي شما به صرفه است يا خير؟ براي پاسخ به اين سوال مزايا و معايب اين كارت ها را به اختصار براي شما مي‌گوييم.

مزاياي چاپ كارت باشگاه مشتريان چيست؟

با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتريان و كارت ­هاي مشتريان ويژه ، اطلاعاتي از مشتريان جديد و قديم شما را در آن ذخيره ميشود كه ميتواند مزاياي زيادي براي شما داشته باشد از جمله در نظر گرفتن تخفيف در خدمات و كالاهاي گران قيمت ، ايجاد كمك هزينه­ هاي مالي براي مشتريان و همچنين تبليغات بيشتر براي كسب و كار شما و ….

معمولاً به كارت هايي كه به مشتريان داده مي‌شود هرگزكارت وفاداري مشتريان اطلاق نمي‌ شود چون كه از ديد مشتريان ممكن است چنين نامي زياد خوشايند نباشد. بنابراين از نامهاي جايگزين نظير “كارت عضويت”، “كارت امتياز”، “كارت اعتباري”، “كارت باشگاه مشتريان” و … استفاده مي‌شود. معمولاً پايه ايجاد باشگاه مشتريان بر مبناي رفتار برنامه وفاداري خواهد بود. چون ايجاد باشگاه مشتريان معمولا براي ايجاد تفاوت نزد مشتريان وفادار هست.

اين كارت­ ها ابزاري بسيار قوي و مؤثر در بازاريابي هستند كه در كنار نرم افزار وفاداري مشتريان ميتوانند باعث جذب بيشتر مشتري شده و وفاداري آن­ها نسبت به شما را تضمين مي­كنند. با ارائه خدمات جديد و متنوع از طريق چاپ كارت مشتريان ويژه vip، مي­توانيد مشتريان را همواره تشويق كنيد تا محصولات و دستاوردهاي شما را ببينند و از آنها استفاده كنند. اين كارت­ها همواره در فعاليت­هاي تجاري سنتي و آنلاين نقش بسزايي داشته و دارند همچنين باعث برندسازي نام تجاري شما شده و ارزشي افزوده براي شركت شما و مشتريان شما ايجاد ميكنند. كارت باشگاه مشتريان مزاياي زير را براي كسب و كارها دارند:

وفاداري مشتري

مشتريان تجاري معمولاً جذب تخفيف ها و پيشنهادات تبليغاتي مي‌شوند. شركت ها معمولا با دادن كارت هاي عضويت از اين منافع بهره مي‌برند. كارت ها بخشي از برنامه هاي بازاريابي هستند. آنها به تشويق وفاداري مشتري كمك مي‌كنند. مشتريان براي استفاده از تخفيف ها و تبليغات به چنين كارت هايي نياز دارند. اين امر به ويژه در مورد محصولات و خدماتي كه مشتريان اغلب خريداري مي‌كنند صادق است.

مشتريان بلندمدت

چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي اداري

كارت هاي عضويت مطمئنا رابطه شركت و مشتري را قوي تر مي‌كند. اين امر به ويژه براي آن دسته از مشترياني كه از جوايز با ارزش برخوردار هستند صادق است. اين كارت باعث ميشود مشتريان به صورت مكرر از شما خريد كنند.

افزايش فروش از طريق كمپين هاي ويژه

با چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي شما مي‌توانيد براي مشتريان خود كمپين هاي ويژه طراحي كنيد. مثلا در نزديكي عيدها, كمپين هاي عيد براي مشتريان خاص بگذاريد و به آن ها تخفيف ويژه بدهيد. يا مثلا بگوييد اگر خريد شما از يك حدي بيشتر باشد مي‌توانيد در قرعه كشي ما شركت كنيد. اين نوع تبليغات بسيار موثر است.

رضايت مشتري

با كارت باشگاه مشتريان, مشتري احساس كند كه بخشي از سازمان است و كارت هم اين امر را تاييد مي‌كند. براي برخي از باشگاه‌هايي كه اجتماعي هستند، كارت به عنوان يك يادآوري عمل مي‌كند. اين كارت به مشتري حس ارزش مي‌دهد.

افزايش دفعات خريد

چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي مي‌تواند باعث شود مشتريان احساس مهم بودن كنند و در اينده به خريد همان محصول مارك ادامه دهند. زماني كه مشتري حس خاص بودن بكند تمايل بيشتري به خريد پيدا مي‌كند و هر دفعه براي خريد به مغازه شما باز خواهد گشت.

 چاپ كارت وفاداري؛ تخفيف ها و امتيازات ويژه براي مشتريان ارزشمند

داشتن اطلاعات مشتري

هر مشتري براي دريافت اين كارت بايد اطلاعاتي به شما بدهد. مثلا ميتوانيد از مشتري نام, نام خانوادگي, شماره موبايل, ايميل و … كه نياز داريد را بگيريد. در مواقع مورد نياز مي‌توانيد از همين اطلاعات براي تبليغات هوشمندانه استفاده كنيد. مثلا مي‌توانيد در زمان تولد او يك كد تخفيف يك ماهه برايش در نظر بگيريد تا به خريد تشويق شود.

اتلاف كمتر در تبليغات

با چاپ كارت ها و تبليغات, شما تبليغات را به مشتري هايي كه احتمال خريد دوباره آن ها بيشتر است مي‌كنيد. مثلا اگر شما در زمينه فروش كتب حقوقي فعاليت مي‌كنيد, تبليغات را فقط براي حقوق دان ها ارسال مي‌كنيد. احتمال اين كه يك فرد عادي يك كتاب حقوق تخصصي بخواهد بسيار كم است.

قابليت اندازه گيري موفقيت

با استفاده از تبليغات از طريق باشگاه, شما ميتوانيد با كارت ها ميزان خريد هر فرد را مشاهده كنيد و ببينيد در كل چقدر خريد از طريق تبليغات انجام شده است و چقدر تبليغات شما موثر بوده است.

شخصي سازي كارت هاي مشتري

شخصي سازي كارت هاي مشتري يك جنبه مهم است زيرا اين فرآيند يك مشتري را به كارت مشتري مربوطه اختصاص مي‌دهد. علاوه بر اين، اين يك راه خوب براي مخاطب قرار دادن مشتريان شما به صورت شخصي است. براي اين فرآيند، چاپگر كارت فارگو را توصيه مي‌كنيم. اگر سوال ديگري داريد، در هر زمان با ما تماس بگيريد.

شركت در رويداد ها

چاپ كارت باشگاه مشتريان كلينيك زيبايي

مشتري با كارت باشگاه مشتريان مي‌تواند در بحث ها، كنفرانس ها و رويدادها شركت كند. اين مي‌تواند به او كمك كند تا او را در مورد رويدادهاي جاري و وضعيت باشگاه به روز نگه دارد. اگر شركايي داريد كه به اعضاي شما تخفيف مي‌دهند، مي‌توان از كارت هاي باشگاه مشتريان براي دسترسي به اين تخفيف ها نيز استفاده كرد.

حتما بخوانيد: كارت همايش و كنفرانس چيست؟

كارت باشگاه مشتريان چه معايبي دارد؟

كارت باشگاه مشتريان مزايا و معايب خود را دارد. در اينجا چند عيب اين كارت ها را بيان مي‌كنيم:

  1. حريم خصوصي: برخي افراد ممكن است نگران حفظ حريم خصوصي خود باشند زيرا براي عضويت در اين باشگاه‌ مشتريان معمولاً نياز به ارائه اطلاعات شخصي دارند كه ممكن است به بيرون سيستم درز كند.
  2. مزاياي محدود: برخي از كارت‌هاي باشگاه مشتريان تخفيفات يا پاداش‌هاي محدودي را ارائه مي‌دهند كه ممكن است براي مشتريان جذابيت كمتري داشته باشند.
  3. بارگذاري مداوم: برخي از كارت‌هاي باشگاه مشتريان نياز به بارگذاري مداوم دارند، به اين معني كه شما بايد به طور منظم خريد كنيد تا از مزاياي آن‌ها بهره‌مند شويد.
  4. اشتراك هزينه: برخي از باشگاه‌هاي مشتريان ممكن است هزينه اشتراك داشته باشند كه مي‌تواند براي بعضي از مشتريان جذابيت كمتري داشته باشد.
  5. كاهش ارزش خريد: ممكن است در برخي موارد، مشتريان به دليل فكر كردن به تخفيف‌ها و پاداش‌هاي باشگاه مشتريان، به خريدهاي بيشتري از آنچه كه واقعاً نياز دارند، ترغيب شوند كه در نتيجه باعث كاهش ارزش خريد آن‌ها مي‌شود.

با اين وجود، اين معايب بستگي به نوع و مدل كارت باشگاه مشتريان و استراتژي شركت صاحب آن دارد.

نرم افزار باشگاه مشتريان چيست؟

انواع نرم افزار هاي باشگاه مشتريان محبوب

نرم‌افزارهاي باشگاه مشتريان به كسب‌وكارها كمك مي‌كنند تا روابط خود را با مشتريان بهبود داده و تجربه‌هاي شخصي‌ سازي‌ شده‌اي براي آن‌ها ايجاد كنند. اين نرم‌افزارها امكانات متنوعي را مانند مديريت اطلاعات مشتريان، پيگيري تراكنش‌ها، ارائه تخفيف‌ها و جوايز به مشتريان وفادار و تجزيه‌وتحليل داده‌ها فراهم مي‌كنند.

انواع نرم افراز باشگاه مشتريان كدام است؟

در ادامه چند نمونه از محبوب‌ترين نرم‌افزارهاي باشگاه مشتريان آورده شده است:

نرم افزار باشگاه مشتريان LoyaltyLion

LoyaltyLion يك نرم‌افزار قدرتمند براي ايجاد و مديريت برنامه‌هاي وفاداري است كه بيشتر براي فروشگاه‌هاي آنلاين مناسب است. اين پلتفرم امكاناتي نظير شخصي‌سازي پاداش‌ها، تشويق به اشتراك‌گذاري اجتماعي و ادغام با پلتفرم‌هاي فروش آنلاين مانند Shopify را فراهم مي‌كند.

نرم افزار باشگاه مشتريان Smile.io

Smile.io يك پلتفرم پرطرفدار براي برنامه‌هاي وفاداري است كه به كاربران امكان مي‌دهد تا برنامه‌هايي مبتني بر امتياز، ارجاع و وفاداري ايجاد كنند. اين نرم‌افزار به خوبي با فروشگاه‌هاي Shopify و WooCommerce يكپارچه مي‌شود و مناسب براي كسب‌وكارهاي آنلاين و آفلاين است.

نرم افزار باشگاه مشتريان Yotpo

Yotpo در ابتدا به‌عنوان يك پلتفرم بررسي مشتريان شناخته شد اما اكنون داراي قابليت‌هاي پيشرفته براي مديريت باشگاه مشتريان و برنامه‌هاي وفاداري نيز است. Yotpo امكاناتي مانند پيشنهاد تخفيف‌هاي سفارشي و تجزيه‌ و تحليل داده‌هاي مشتريان را در اختيار برندها قرار مي‌دهد.

 نرم افزار صدور كارت؛ راهي ساده و حرفه اي براي مديريت كارت هاي شما

نرم افزار باشگاه مشتريان Zoho CRM Plus

Zoho CRM Plus نه تنها به‌عنوان يك نرم‌افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) عمل مي‌كند، بلكه امكانات گسترده‌اي براي مديريت باشگاه مشتريان و ايجاد برنامه‌هاي وفاداري دارد. اين پلتفرم ابزارهايي براي پيگيري رفتار مشتريان و ارائه پيشنهادات هدفمند در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

نرم افزار باشگاه مشتريان Kangaroo Rewards

اين نرم‌افزار يك پلتفرم باشگاه مشتريان و برنامه‌هاي وفاداري است كه امكاناتي مانند ارائه تخفيف‌هاي سفارشي، امتيازدهي به مشتريان، ارسال پيامك و تحليل داده‌ها را ارائه مي‌دهد. Kangaroo Rewards براي فروشگاه‌هاي حضوري و آنلاين مناسب است.

نرم افزار باشگاه مشتريان TapMango

TapMango به كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط كمك مي‌كند تا برنامه‌هاي وفاداري شخصي‌سازي‌شده ايجاد كنند. اين نرم‌افزار امكاناتي نظير پشتيباني از كارت‌هاي وفاداري فيزيكي و ديجيتال، ارسال پيامك‌هاي خودكار و كوپن‌هاي تخفيف را ارائه مي‌دهد.

نرم افزار باشگاه مشتريان Belly

Belly يك پلتفرم برنامه‌هاي وفاداري است كه با كسب‌وكارهاي كوچك همكاري مي‌كند. اين نرم‌افزار به مشتريان امكان مي‌دهد كه با استفاده از اپليكيشن موبايل خود در برنامه‌هاي وفاداري شركت كنند و از تخفيف‌ها و پيشنهادات ويژه بهره‌مند شوند.

نرم افزار باشگاه مشتريان FiveStars

FiveStars نرم‌افزاري محبوب براي كسب‌وكارهاي خرده‌فروشي است كه از يك سيستم مبتني بر امتياز استفاده مي‌كند. اين نرم‌افزار به مشتريان امكان مي‌دهد تا امتياز كسب كرده و از تخفيف‌ها و پاداش‌هاي ويژه برخوردار شوند. FiveStars همچنين قابليت ارسال پيامك و ايميل به مشتريان را دارد.

نرم افزار باشگاه مشتريان Voucherify

اين پلتفرم به برندها اجازه مي‌دهد كه تخفيف‌هاي خاص و كمپين‌هاي وفاداري طراحي كنند. Voucherify امكاناتي مانند كوپن‌هاي ديجيتال، تخفيف‌هاي سفارشي و پاداش‌هاي ويژه را ارائه مي‌دهد.

نرم افزار باشگاه مشتريان Antavo

Antavo يك پلتفرم حرفه‌اي براي مديريت باشگاه مشتريان است كه به برندهاي بزرگ كمك مي‌كند تا برنامه‌هاي وفاداري پيچيده و بين‌المللي را پياده‌سازي كنند. اين نرم‌افزار قابليت‌هاي متعددي براي سفارشي‌سازي برنامه‌ها و پيگيري داده‌هاي مشتريان دارد.

هر كدام از اين نرم‌افزارها ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد خود را دارند و بسته به نياز و اهداف كسب‌وكار مي‌توانند بهبود قابل توجهي در تعامل با مشتريان و افزايش وفاداري آن‌ها ايجاد كنند.

اين نرم افزار ها چگونه به كارت باشگاه مشتريان اتصال دارند؟

اتصال نرم افزار ها به كارت باشگاه مشتريان

نرم‌افزارهاي باشگاه مشتريان معمولاً با استفاده از سيستم‌هاي يكپارچه به كارت‌هاي فيزيكي يا ديجيتال باشگاه مشتريان متصل مي‌شوند. اين اتصال به كسب‌وكارها امكان مي‌دهد كه از طريق كارت‌ها، اطلاعات و تعاملات مشتريان را پيگيري كرده و برنامه‌هاي وفاداري را به طور مؤثر مديريت كنند. در ادامه به چند روش اصلي كه اين نرم‌افزارها با كارت‌هاي باشگاه مشتريان كار مي‌كنند، اشاره مي‌شود:

كارت‌هاي فيزيكي با نوار مغناطيسي يا چيپ RFID

اين كارت‌ها مشابه كارت‌هاي بانكي عمل مي‌كنند و اطلاعات مربوط به هر مشتري روي نوار مغناطيسي يا چيپ ذخيره مي‌شود. مشتري در هنگام خريد كارت خود را در دستگاه كارتخوان يا اسكنر RFID وارد مي‌كند، و نرم‌افزار باشگاه مشتريان اطلاعات مشتري را از طريق اين دستگاه دريافت مي‌كند. فرآيند به شكل زير است:

  • اطلاعات مشتري از كارت خوانده مي‌شود و به نرم‌افزار ارسال مي‌گردد.
  • نرم‌افزار داده‌هاي مربوط به خريد يا امتيازات مشتري را ثبت و بروزرساني مي‌كند.
  • پاداش‌ها يا تخفيف‌ها به صورت خودكار به حساب مشتري اضافه مي‌شود.

كارت‌هاي QR Code يا باركد

در اين حالت، كارت باشگاه مشتريان حاوي يك باركد يا QR كد است كه به صورت ديجيتال يا فيزيكي ارائه مي‌شود. وقتي مشتري در فروشگاه حضور دارد، مي‌تواند كارت خود را اسكن كند:

  • كد اسكن‌شده به نرم‌افزار ارسال مي‌شود.
  • نرم‌افزار هويت مشتري و تاريخچه خريدها را بازيابي مي‌كند.
  • امتيازات يا پيشنهادات ويژه‌اي كه به مشتري تعلق مي‌گيرد، نمايش داده مي‌شود.

اتصال به اپليكيشن‌هاي موبايلي

بسياري از نرم‌افزارهاي باشگاه مشتريان از طريق اپليكيشن‌هاي موبايلي به كارت‌هاي ديجيتال متصل مي‌شوند. به اين صورت كه به‌جاي داشتن كارت فيزيكي، مشتريان مي‌توانند با استفاده از اپليكيشن باشگاه، كارت ديجيتال خود را در گوشي ذخيره كنند:

  • مشتري كارت ديجيتال خود را از طريق اپليكيشن موبايلي يا QR Code به فروشگاه نشان مي‌دهد.
  • نرم‌افزار باشگاه مشتريان از طريق اسكن كد يا ارتباط مستقيم اپليكيشن، اطلاعات خريد و امتيازات را بروزرساني مي‌كند.
  • پاداش‌ها و تخفيف‌ها به حساب مشتري اعمال مي‌شود و مشتري مي‌تواند از آن‌ها در خريد بعدي استفاده كند.

كارت‌هاي NFC (ارتباطات ميدان نزديك)

كارت‌هاي NFC داراي چيپ‌هايي هستند كه مي‌توانند بدون تماس مستقيم با دستگاه، اطلاعات را منتقل كنند. در اين حالت:

  • مشتري با نزديك كردن كارت به دستگاه NFC Reader، اطلاعات كارت خود را ارسال مي‌كند.
  • دستگاه كارت‌خوان اين اطلاعات را به نرم‌افزار باشگاه مشتريان ارسال مي‌كند.
  • نرم‌افزار داده‌ها را بررسي و بروزرساني كرده و امتيازات يا تخفيف‌هاي لازم را به مشتري اعمال مي‌كند.

يكپارچگي با سيستم‌هاي فروش (POS)

بسياري از نرم‌افزارهاي باشگاه مشتريان به‌صورت مستقيم با سيستم‌هاي فروش (POS) يكپارچه مي‌شوند. اين سيستم‌ها با كارت‌هاي فيزيكي يا ديجيتالي تعامل دارند:

  • در هنگام پرداخت، كارت باشگاه مشتريان وارد مي‌شود يا اسكن مي‌شود.
  • سيستم فروش (POS) اطلاعات خريد را به نرم‌افزار باشگاه ارسال مي‌كند.
  • اطلاعات مشتري و تراكنش‌ها همگام‌سازي مي‌شوند و مشتري امتياز يا تخفيف‌هاي خود را دريافت مي‌كند.

حتما بخوانيد: چگونه روي كارت NFC كارت چاپ كنيم؟

سيستم‌هاي مبتني بر ابر (Cloud-Based)

بسياري از نرم‌افزارهاي مدرن باشگاه مشتريان مبتني بر ابر هستند و اطلاعات مشتريان در سرورهاي آنلاين ذخيره مي‌شود. كارت‌ها (چه فيزيكي و چه ديجيتال) به اين سيستم‌ها متصل مي‌شوند:

  • هرگاه مشتري از كارت خود استفاده كند، اطلاعات از طريق اينترنت به سرورهاي ابري ارسال مي‌شود.
  • نرم‌افزار ابري داده‌ها را بررسي كرده و اطلاعات مربوط به خريد، امتيازات و پاداش‌ها را بلافاصله بروزرساني مي‌كند.

ادغام با پايگاه‌هاي داده CRM

برخي از كسب‌وكارها نرم‌افزار باشگاه مشتريان خود را با سيستم‌هاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) ادغام مي‌كنند. اين سيستم‌ها به‌صورت مستقيم به كارت‌هاي باشگاه مشتريان متصل هستند و اطلاعات خريد، تعاملات و علاقه‌مندي‌هاي مشتريان را پيگيري مي‌كنند:

  • كارت‌هاي باشگاه مشتريان به CRM متصل مي‌شوند.
  • هر خريد و تعامل مشتري در CRM ثبت مي‌شود و اطلاعات آن در باشگاه مشتريان نمايش داده مي‌شود.
  • از اين طريق مي‌توان پاداش‌هاي شخصي‌سازي‌شده و تخفيف‌هاي هدفمند ارائه كرد.

APIها و وب‌سرويس‌ها

بسياري از نرم‌افزارهاي باشگاه مشتريان از APIها و وب‌سرويس‌ها براي اتصال به كارت‌ها استفاده مي‌كنند. اين فناوري به سيستم‌هاي ديگر اجازه مي‌دهد تا اطلاعات مشتريان را از كارت‌ها بازيابي و در نرم‌افزار باشگاه بروزرساني كنند.

نمونه‌هاي موفق از برندهايي كه از كارت باشگاه مشتريان استفاده كرده‌اند

چاپ كارت باشگاه مشتريان سام سير

نمونه‌هاي موفق از برندهايي كه از كارت باشگاه مشتريان استفاده كرده‌اند:

  • Starbucks Rewards – ارائه امتياز براي هر خريد، امكان دريافت نوشيدني رايگان و تخفيف‌هاي ويژه از طريق اپليكيشن.
  • Sephora Beauty Insider – برنامه سه سطحي با امتيازات قابل تبديل به هدايا، تخفيف‌هاي ويژه و رويدادهاي انحصاري.
  • Amazon Prime – مدل اشتراكي با مزايايي مثل ارسال رايگان، تخفيف‌هاي انحصاري و دسترسي به سرويس‌هاي ويدئويي و موسيقي.
  • H&M Membership – برنامه امتيازي براي تخفيف‌هاي ويژه، پيشنهادات انحصاري و خريد زودهنگام از مجموعه‌هاي جديد.
  • McDonald’s Rewards – دريافت امتياز با هر خريد و امكان دريافت غذاهاي رايگان از طريق اپليكيشن.
  • مركز خريد ميكامال: كساني كه اين كارت را دارند امكان خريد با تخفيف, استفاده از امكانات اين مركز خريد و … را دارند.
  • شركت هواپيمايي سام سير: با اين كارت افراد از تخفيفات و خدمات اين شركت بهره مي‌برند كه باعث مي‌شود براي سفر بعدي خود حتما به اين آژانس مراجعه كنند.

در نهايت شما كدام را ترجيح مي‌دهيد؟ براي خريد بعدي خود به جايي برميگرديد كه به شما امتياز خاص مي‌دهد و در انجا حس ارزشمندي مي‌كنيد يا فروشگاه جديدي را انتخاب مي‌كنيد؟

ماني كارت و چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي

چاپ كارت باشگاه مشتريان pvc فروشگاهي

ماني كارت با سابقه كار چند ساله در اين زمينه به صورت حرفي اي كار طراحي و چاپ كارت باشگاه مشتريان پي وي سي را انجام مي‌دهد. شما ميتوانيد نيازمندي هاي خود را به مشاوران ما بگوييد تا با توجه به ان ها بهترين طراحي كارت براي شما انجام شود. اگر از قبل طراحي كارت را انجام داده ايد مي‌توانيد براي چاپ كارت پي وي سي, با بهترين كيفيت توسط جديدترين دستگاه ها, اقدام كنيد.

ما به صورت حرفه اي كار چاپ كارت پي وي سي در همه زمينه ها از جمله چاپ كارت باشگاه مشتريان را براي شما انجام مي‌دهيم. مي‌توانيد نمونه هاي چاپ كارت ماني كارت را در گالري كارت از منوي بالاي صفحه انتخاب كنيد و ببينيد. كار چاپ ما به سه روش افست خشك, افست لمينيت و ديجيتال براي شما قابل تهيه است. ما بهترين كيفيت و قيمت را ضمانت مي‌دهيم.


برچسب: چاپ كارت باشگاه مشتريان، چاپ كارت pvc، پرينتر چاپ كارت، پرينتر كارت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۴ساعت: ۰۳:۲۸:۴۵ توسط:علي موسوي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :